Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Augusti ny månad nya möjligheter

Publicerad 2015-08-01 18:48:49 i Allmänt,

Ja då va det augusti... Vart tog sommaren vägen? Har man kunnat sitta ute en kväll i sommar så ska man vara glad. Känns som det kan bli en lång höst hoppas på många roliga inslag som kommer förgylla den. 

Idag har det handlats och lagats mat hos syster. Blev en god korvstroganof och pasta. Kommer hem och hittar sonen vid datorn inte så förvånande direkt men jämte han ligger en djupfryst fläskfilé som han försökte tina!? 
Jag frågade om han hört talas om att denna lägenhet va utrustad med varmvatten. Har ju ändå bott här i tre år liksom :) Tydligen står det grillning på schemat med polarna. 

Själv går jag och plockar lite och fixar lite. Funderar på att göra om sovrummet men vet inte hur ännu ;) 

En bild från dagen. Blomma från systers trädgård :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela