Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Vardagslunken

Publicerad 2015-08-19 07:41:41 i Allmänt,

Vardagen börjar så sakta trilla in i sitt rätta ja igen. Jobbat nu tredje veckan efter semestern. Sonen har börjat skolan igen och är uppe på morgonen han med. 

Med ett morgonhumör som både han och jag delar så är det nog tur han går upp en liten stund före mig och får i sig frukost först. Annars hade det lätt kunnat bli diskutioner på morgonen och detta hade lett till att båda haft en dålig dag. Men nu e allt löst och i morgon e jag ledig så kommer ställa klockan ändå så jag hör att han e uppe sedan somna om i lugn och ro. 

Idag står det utbildning på jobbet & leverans av varor. Så finns att göra idag vilket är lite skönt faktiskt. Igår va det en lång dag med ytterst få kunder. Är inte riktigt van vid det så tur man har sin målarbok för vuxna. 

Ja har fallit dit fullständigt och bara älskar det. Vill ha lite mer pennor och någon mer bok men får vänta tills lönen kommer nu. Har ju så jag klarar mig och en bok på väg nu. Men så rofyllt och avkopplande det är. Det kan lätt springa iväg både två och tre timmar utan problem på jobbet. 

Nä dags att plocka in frukosten sätta lite fart och sedan mot bussen. I med hörlurarna och slöa en stund innan jag e framme i stan. 

Ha en bra dag!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela