Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Grått och mulet

Publicerad 2015-07-18 09:09:53 i Allmänt,

Ja då försvann solen igen jag som precis lyckats få lite färg på mig. Men hoppas på mer sol och underbara dagar innan hösten kommer. Mitt mål med dagen va att vakna i okej tid till att börja tvätta. Det har jag gjort första maskinen klar och går på tork i detta nu. 
Tömt sonens rum på tvätt då han missat detta totalt, hade det varit i vanliga hade tvätten fått ligga kvar men nu har han missat det två ggr och det va lite akut nu och dåligt med tvättid innan jag åker till Lysekil. 
Ätit frukost, öppnat balkongdörren och sovrumsfönster så den friska doften utifrån kommer in. Ligger på sängen och njuter av lugnet som är. Planerar lite i mitt huvud om vad jag ska packa med mig. Men tar det hela med ro :) 
Funderar på att börja läsa en ny bok som ligger här jämte så vi får väll se. Snart dags för tvättstugan igen 😊 
Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela