Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Hallå, vart tog du vägen?

Publicerad 2015-07-12 19:53:46 i Allmänt,

Hallå igen! 
Semestern har infunnit sig och första veckan avklarad eller ja vad man nu säger. Hade dock önskat att set varit mer son än regn. Så vart har solen tagit vägen? Den är borta helt klart, men önskar den kommer fram igen snart. 

Så vart tog du vägen? Du kom gav värme och fick ut mig. Gav mig lite mer fräknar men sedan försvann du valde att gå vidare någon annan stans. Tog du semester? Så fall kan jag meddela att din vikarie lyser med extremt dålig närvaro. Så du har inte lärt upp din ersättare speciellt bra. Snälla kom tillbaka till oss snart vi saknar dig :( 



Min vovve som njutit lite av dig när du va framme i lördags på en kort visit. 
Min vovve har idag fått bada och ligger nu jämte mig och njuter av att ligga i soffan :) 

Kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela