Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Halva semestern

Publicerad 2015-07-15 19:31:06 i Allmänt,

Ja då har halva semestern redan gått... Hur har vädret varit då? Ja ingen höjdare skulle jag väll påstå. Det jag har att se fram emot är ju mina varannan vecka då jag kommer vara ledig torsdag fredag lördag söndag det känns ändå skönt. Kunna njuta lite av förhoppningsvis sol och trevligt sällskap :) 

Idag har jag fyndat kan man säga. Två par byxor för 100:- det kallar jag rea. Nästan så man e sugen på att kolla in Kappahl i Uddevalla nästa vecka och se vad dem har. Kanske kan fynda något mer :) 

Annars så står det tvätta på agendan inför nästa vecka. Börja fundera på vad som ska med i väskan förutom en bok och det vanliga som alltid ska med :) 

Nu tv:n lite hos syster innan jag traskar hemåt med mina fynd. 
Trevlig kväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela