Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Sommar på intågande??

Publicerad 2015-07-02 08:08:07 i Allmänt,

Från regn rusk och kallt till VÄRME underbart men varför ska det alltid bara smälla till sedan jättevarmt. Men klagar inte underbart med värme även om jag e den som kan lägga mig i skuggan ibland och njuta. 

Sjuk så hemma dock ledig idag men hostar som en idiot fortfarande på nätterna men får sova mer och mer för varje natt man får se allt som framsteg :) 

Sedan semester :) Åå vad jag längtat efter det och ska njuta som bara den. Solen bad god mat vänner & familj kan det bli mycket bättre? 

Nu strax ner till syrran och passa virvelvinden en stund medans syrran ska till läkaren. Sedan blir det nog lite sol i dag hoppas jag på :) Sonen ska in på sommarkvällen i stan så hemma själv ;) Blir ev en sallad och slöande på soffan. Måste tvätta idag med och ska njuta av att hänga ut min tvätt på tork :) 

Hoppas ni får en bra dag i solen!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela