Tankar & funderingar

Här delas tankar från vardagen allt från skratt till tårar och allt där i mellan. Hoppas att ni gillar något av inläggen och mina bilder som kommer med då och då

Fredag = själv hemma

Publicerad 2015-06-05 20:24:02 i Allmänt,

Hur ofta e man själv hemma en fredag? Inte speciellt ofta så i kväll njuter jag av ett glas cider lite ostbågar och mys med vovven. 
Sitter och kollar lite gamla bilder lyssnar på musik. Tänt lite ljus och hoppas huvudvärken ska släppa snart. Igår migrän och spydde som bara den. Jobbigt när man blir så utslagen, dagen blev inte alls som jag planerade :( 
Ledig helg och den ska avnjutas med lugn och ro. På söndag blir det lite tårta och middag med syster & familj. 
Fira födelsedag inte för att det är mycket att fira men tårta kan ju vara gott ibland. 

Hoppas på åska i morgon så att mitt huvud blir bättre och att det ska hjälpa och lätta på skiten. Jobbigt när det inte vill släppa :( 

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ensam82a

Är en tjej på 32 år med en son på 15år. Jobbar inom butik och trivs som det är i dag. Här delar jag min vardag med tankar om allt mellan himmel och jord. Jag skriver för min egna skull och delar det med er. Men det är fortfarande mina tankar och mina bilder som publiceras.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela